Alla inlägg under augusti 2011

Av Johanna & Isabelle Bok & Bokgren - 31 augusti 2011 15:48


 Sorry att jag inte har bloggat på typ hundra år men jag har haft fullt upp med att:

*Dansa

*Rida

*Skolan

och 

*Izzan;)

! Men iaf...... Jag har funderat lite och jag ska ha en sån där slut sak som jag har varje gång typ!! När jag avslutar ett inlägg alltså:)  Men det blir första gången idag med det:) 


Det blev ett litet inlägg men det blev ju nåt iaf;)   Nu kommer slut saken 


BAJS DET FUNKAR INTE !!!

ajja vi ses:)



SeeYa XD 

Av Johanna & Isabelle Bok & Bokgren - 30 augusti 2011 19:47

ingen som vill bli bloggpartner??fast ni kan förtfarande bestamma er för jag tänker söke eften en bloggpartner tills jag får tag på nån.hehe

i morgon blir det skiolfoto:) så nu är det hopp in i duchen och sedan välja kläder och äta




              izzan<33

Av Johanna & Isabelle Bok & Bokgren - 30 augusti 2011 16:22

Hej!!


Som ni kanske märker uppdateras den här bloggen inte så ofta .. inte så ofta som det borde .. iaf inte sen izzy slutade blogga(inte slutade blogga helt men hon uppdaterar ju inte så ofta..)så jag tänkte att en bloggpartner skulle behövas..

det här ska du va/inte va om du vill vara medblogggare till den här bloggen.

du ska...


..vara mellan 14-17 år

.. ha tillgång till dator

.... kunna blogga 2-måmga gånger per dag ( det krävs om man vill bli stor )

.. bo i svergie(haha det behövs inte , men du ska kunna svenska)

...gilla/ha djur(helst hästar)


 om du är intresserad så kan du meila mig på  izzan_foki_cosmetic@hotmail.com

 där du berättar lite om dig skälv m.m


izzan


Av Johanna & Isabelle Bok & Bokgren - 30 augusti 2011 15:48

....... ska bara fixa en sak bloggar ett längre in lägg om 5 min(kanske mer ni vet  hur det är med mig)

Av Johanna & Isabelle Bok & Bokgren - 29 augusti 2011 20:04

hej på er !! nu är jag på bättre humör....:)

så nu skulle HizzOdizz sitta bra vaa??


Hizz


alla sköna timmar i sängen............tyvvär är det ju inte så många när man festar..


Dizz


jag säger 1 sak. vädret.



Av Johanna & Isabelle Bok & Bokgren - 29 augusti 2011 16:56

...sorry för språket men jag stöööööööööööööööööööööööööööör mig på vädret !!

en sekunden(presis när man slutar helveteskolan!!)

iaf är foki halt nu så det blir vila för henne(*suck*)

måste gå nu(plugga)

Av Johanna & Isabelle Bok & Bokgren - 27 augusti 2011 10:22

hej på er!!


I går red jag lite på ridbanan och en sväng ute . på ridbanan red jag lite öppna och volter i galopp (jag red foki) .

ute galopperade jag mycket:d .


              izzan


Av Johanna & Isabelle Bok & Bokgren - 26 augusti 2011 14:59

hej på er!!


nu ska jag rida så bye!!


           kramar izzan

Presentation

Hej:) Vi är två tjejer Johanna & Isabelle och är 15 år;) Hoppas nu ni följer våran blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Ska vi ha kvar bloggen?!
 Absolut
 Gärna
 Neej
 Aldrig
 Varför skulle ni
 Varför skulle ni inte
 Sol klart
 F*N HELLER

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards